1. BETALNING
2. LEVERANS OCH LEVERANSTID
3. FRAKT OCH FRAKTKOSTNAD
4. ÖPPET KÖP OCH BYTESRÄTT 
5. REKLAMATIONER
6. ALLMÄNT
7. KONTAKTUPPGIFTER

1. BETALNING
Chris&Lin använder Klarna's betalningslösningar - faktura, delbetalning, konto och bank.
0 kr i fakturaavgift, 14 dagar betalningsvillkor.

2. LEVERANS OCH LEVERANSTID
Alla lagervaror skickas med Postnord eller DBSchenker. Vi skickar oftast din beställning samma dag eller dagen efter du lägger din beställning och senast inom 3 arbetsdagar. 
 
3.FRAKT OCH FRAKTKOSTNAD
Fri frakt!

4. ÖPPET KÖP OCH BYTESRÄTT
Du kan inom 7 dagar efter mottagande av en vara välja att antingen byta den eller få pengarna tillbaka. Öppet köp eller byte förutsätter att varan returneras i originalskick, det vill säga väl ihopvikt inför frakten, oanvänd och med samtliga etiketter och eventuell förpackning bibehållen och oförstörd. 
Vid retur och byte står du som kund för returkostnaderna.
Vid byte av vara rekommenderar vi att man mailar oss så vi kan reservera det du vill byta till. Returadress;
Chris&Lin
Törunda 4
725 92 Västerås
info@chrisolin.se

Varan kan återlämnas i butik. Återbetalning görs omgående.
 
När varan är mottagen och godkänd sänder Chris&Lin en ny produkt eller gör en återbetalning. Vid retur då du valt fakturabetalning justeras din faktura.

5. REKLAMATION
Vid reklamation och felleveranser  skickar Chris&Lin en returpåse. Vid reklamation så åtgärdas i första hand felet och i andra hand så lämnas en ny vara. Vi tar ej emot reklamationer som gäller slitage på använda eller tvättade kläder eftersom det är omöjligt för oss att veta hur kläderna blivit behandlade. 

6. ALLMÄNT
Chris&Lin reserverar sig för eventuella tryckfel på denna websida, slutförsäljning av produkter samt förseningar hos Posten. 

7. KONTAKTUPPGIFTER
Har du frågor eller synpunkter så skicka gärna ett mail till: info@chrisolin.se   vi svarar nästan alltid inom 12 timmar på veckodagarna.